Dodawanie rachunku maklerskiego
1. Po pierwszym logowaniu w serwisie, musimy określić z jakiego rachunku maklerskiego korzystamy i wypełnić dane użytkownika.
2. Z rozwijanej listy ‘Rachunek maklerski’ po prawej stronie, wybieramy ten, z którego korzystamy.
3. Następnie wypełniamy informacje dotyczące prowizji. Pozwoli to na zautomatyzowanie pracy Inwestomierza przy dodawaniu kolejnych transakcji. Klikamy przycisk ‘Dodaj rachunek’.
4. Po dodaniu rachunku maklerskiego, uzupełniamy dane po lewej stronie i klikamy ‘Zapisz’.
5. Pod panelem ‘Posiadane rachunki maklerskie’ zostało wyróżnione konto, które dodaliśmy. Istnieje możliwość dodania kilku kont, powtarzając czynności z punktu 2 i 3. Możemy również edytować wysokość prowizji poprzez kliknięcie ikony ołówka lub usunąć dany rachunek maklerski przyciskając krzyżyk. Konto, które będzie naszym domyślnym, wybieramy po lewej stronie w panelu ‘Dane użytkownika’.
- kontakt@inwestomierz.pl
- +48 71 332-95-60